kajsa

2011-05-02
19:26:24

Saga min hjärte ponny <3
kom hemm från stallet för en stund sedan, det gick jätte bra med båda hästarna.
poppan
men poppan red jag lite öka och minska och flyttade henne lite hon var jätte duktig.
hon vart jätte fin och mjuk i galoppen.
Yina
var super duktig, hon flyttade sig super bra och galopperade i förvänd galopp på volt och jag skulle nog snart kunna ha inställning och i serpentiner utan att galoppombyte.
hon var skiiiit duktig :)
Saga min hjärte ponny, jag har inte glömt dej <3
jag har drömt flera gånger...
Jag har haft Yina i det stallet hon står i nu och att Saga står kvar på blombacka där vi bodde och hade hästarna förut, men jag glömmer bort att jag har Saga hela tiden och när jag kommer på det så går jag upp till stallet, när jag kollar in i boxen så står hon i sitt bajs upp till magen och hon har typ inte fått vara ute på flera månader. men hon har fått mat. men sen så mockar jag ut och lägger in nytt, rider jag och fixar allt och så tänker jag " jag måste skärpa mig" men dagen efter så har jag glömt henne igen...
det är så hemskt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: