kajsa

2011-05-05
20:58:43

hat lärare
kom precis hem från träning och det gick bra med båda hästarna :)
...
hade nationella matte i dag, det gick nog bra, får G iaf.
Men jag hatar vår lärare , hon är helt stöööörd -.-
hon hade jobbat i vår skola i 2 tim och vi går och frågar henne om hjälp.
och så frågar vi "kan du hjälpa oss med det här ???"  hon ba ja det är bra att ni kommer till mej och frågar om hjälp så jag kan hjälpa er, ni måste kämpa och jag ska göra allt för att ni ska få G. och vi ba asså vi har inte svårt med matte men vi vill ha hjälp med det här.
men ni måste kämpa med det här, ni måste jobba med det här så hårt ni bara kan.
ahhhaaaaa.
Hon tyckte att jag skulle strunta i eng som jag har sjukt svårt för och jobba med matte som jag inte har svårt alls med barra att jag tkr det är tråååååkigt...
hon börjar gråta om M svarar rätt på en fråga och ignorerar mej om jag säger nått...
hon har sagt till M att hon har kalkyläxi men det har hon inte, det måste man göra en utredning på.
uuuuurrrccchhh vad jag hatar henne ...
POPPAN
hoppade inte så mkt men eller högt men hon har ju inte hoppat på några månader.
det var väldigt svårt och det var vääällldigt ovant.
YINA
Yina var jätte dukdig men jag red dåligt igen -.-
vi fick hopp ganska högt och Yina var jätte dukdig och hoppade jätte fint :)
...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: