kajsa

2011-03-22
19:44:26

strudel :)
jag har precis bakat en Strudel med kanel socker och vanilj.
Ett eget recept så vet inte hur det blir :)
Men nu sitter jag och lyssnar på imperiet "Die mauer" och väntar på att något bra program ska börja :)
Det har hänt en massa den tiden jag har varit borta från blogget det är lite därför jag inte har bloggat :)
Men ni vet att jag hade hittat det "perfekta" bettet...
Men nej du det var det inte några träningar senare då var det för skarpt !?!
Men u har jag ett som jag har tävlat på ganska mkt och det har gått jätte bra, om det är nått som har gått fel så har det varit mitt fel.
Och i lördags hade jag tjej middag och medelåldern på den var 30 räknade Jenny ut :P
Och jag tror inte jag har sagt det här men min tränare (Jenny) är med barn.
Ja mer har jag inte att berätta som är intressant!?!
jag tänkte göra några kategorier :)
det blev ett lite muppigt inlägg nu men ja ja :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: