kajsa

2011-03-28
18:45:31

fast
sitter och lysnar på Jefferson Airplane White rabbit...
har typ kommit hem från stallet nu och yina var jätte duktig när jag red, men emma såg så klart inte för hon höll på med en annan häst.
som dessutom var nära att dö i går.
han hadde rulat fast och lyckats sparka upp dörren, och som ni kanske ser så är han nästan ute men han har en grop som han har grävt upp mitt i dörrhålet och hans hals blir klämd så han får ingen luft knapt... det var fyra personer som höl på i 20-30 min och de räddade hästens liv...
Jenny Madde Johan och Leffe.
bild tagen från Ida jansson

Kommentar:
#1: Ida

Du får ju gärna säga att de är min häst.. Dööh =P

Och att ja råkar vara din stora syster =P

2011-04-05 @ 21:24:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: