kajsa

2011-03-31
22:33:57

dyselexi och träning
kom hem från träningen för en stund sedan och tå åta jag och gick direkt hit och satte mej och ritade en Jackie.
det gick skit bra på träningen i dag, det gick dessutom bra för alla i dag det var en son där toppendag som man alltid vill ha, och det känns skit bra in för tävlingen i helgen :)
Träningen i går gjorde nog verkligen susen tror jag.
Och hon har fått jätte mkt nacke och honhar blivit ännu finare =D
Från ena saken till den andra, om ni undrar varför jag brukar stava lite konstigt och så så ska jag tala om för er som inte vet, att jag har dyselexi ;)
och jag tror att det är därför jag kan rita ganska bra, sånt brukar hänga ihop .
är man lixom dålig på en sak så är man bra på nått annat ;)
<3<3LovE<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: