kajsa

2011-03-30
22:03:18

Captain Jack Sparrow
har precis ritat klart en till Captain Jack Sparrow, men kan tyvärr inte lägga upp någon av de bilder jag har ritat.
måste skaffa en skaner elr en kamera innan jag kan men när något av det är införskaffat ska jag lägga upp allt jag ritar ;)
jag har ritat ganska mkt sista tiden men det är typ något som har låstnat , jag har alltid ritat ganska mkt men det har varit halv bra ;P
Men nu tkr jag att det blir ganska bra, jag har ritat Alic i underlandet och hattmakaren och alla figurer typ som är med i alic i underlandet.
Och nu ritar jag lite Jackie...
förut har jag bara ritat hästar för jag inte har kunnat rita annat men nu kan jag rita "fantasi figurer" bättre, jag kallar det det men det är människor inte ser ut som vanliga men man ser att det är människor ;P
Ritade denna vackra bild :)
och jag tränade i dag och det gick skit bra man det var jobbigt som fan :P
men jag hoppas det gjorde någon nytta, men det tror jag nog att det gjorde, och  morgon är det hoppträning och sen är det tävling på lördag :)
sen är vi lediga från skolan måndga-tisdag :D
Och det är så jävla skönt :D

Kommentar:
#1: vicci

kan du inte fotta med din mooobiil?:p

2011-04-01 @ 11:44:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: