kajsa

2011-02-22
19:25:12

såå
i går jag jag ju och kollade på en skola och jag bet inte riktigt vad jag tkr.
Konditor linjen var helt värdelös men jag kollade på design textil och då är en kurs heminredning och så kan man inrikta sej på det också :)
Men i första val har jag sökt till enskede gårds gymnasium inriktning bageri konditori och kok men kok är inget för mej ;)
Ja också va jag ju så klart i stallet också och hon var så fin när jag red:)
Jag han bara rida i ungefär 25 min för sen börja den där tråkiga dressyr träningarna...
Ja vad händer senare i veckan då?!??
jjjo jag ska nog redovisa två Engelska steg i skolan.
och (trumvirvel) så ska jag tääääävvvlllaaa på lördag :D
och på fredag ska jag på bio med Candis och C :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: