kajsa

2011-02-18
17:54:10

betis bra
Kom precis hem från stallet och sitter just nu och lyssnar på NRJ.
Träningen i går gick så jääääävla bra, på knappen så gick det jätte bra vi kom fel på några hinder några gånger och i en sväng så hade jag svårt att få ut honom.
Men i helhet så gick det super bra :)
Med Yina var det den bästa träning någonsin det gick sjukligt bra.
Det var så bra rytm och känsla  och jag behövde inte ta henne i någonting als nästan...
Det brukar altid behöva bli lite krig mellan hindren och hon brukar stressa iväg i bland men i går tog hon tid på sej i språnget och hon väntade och jag red henne fram till bettet :)
Det gick super bra<3
Vi har ju bytt bett på henne eftersom de andra gick sönder.
Men det kanske var tur för annars hade vi aldrig provat tvårings bettet.
Och hon fungerar verkligen på det.
Igår red jag med tvårings bettet och ingen förbygel på henne och det ska jag fortsätta med för uppenbarligen fungerar det väldigt bra.
nu länktar jag bara efter att få prova det på tävling :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: