kajsa

2011-02-11
15:49:36

tur som F A N
i går tränade jag både yina och knappen igen :) det gick bra med knappen för att jag har ridit honom så få gånger :) vi fick några stopp och så men det är för att jag inte känner hästen :)
yina gick det ochså ganska pre på men de två betten som hon fungerar på gick sönder i veckan flippan bettet var nära och gå av och det mjuka phelamet gled skälva mungrejen fel och skärde henne i munnen svårt att föklara.
så vi tog det hårda phelamet och det va aaallldelles för skarpt...
ni ser den där lilla grejen som sticker ut där, det var den som skar henne den ska vara innanför men det blev något fel så den gled av :o
sen gick mina ridstövlar sönder ... och i går gick shapsen sönder -.- man har haft jävla tur asså...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: