kajsa

2011-02-17
15:13:46

träning träning träning !!!
borken R.I.P <3
Nu sitter jag och väntar på att jag ska gå till bussen.
i dag har jag jobbat väldigt bra jag ska redovisa meten i morgon typ det såvraste steget jag har jobbat med hittills tur att jag bara har 2 steg kvar tills jag har uppnått godkänt:)
i svenska har jag redan godkänt och kommer med stor sannolikhet få godkänt i alla ämnen innan påsklovet och efter det kan jag ta det lunkt och koncentrera mej på alla nationella prov som kommer :)
Idag är det träning så ska snart åka till stallet, får åka tidigare bussen för jag ska rida både knappen och yina, man får ju hoppas att det går bättre den här veckan, det gick ju inte dåligt förra veckan men det kude gått bättre på båda ;)
och tänkte att jag ska be min syster ta ett kort på mej och knappen, mej och yina :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: