kajsa

2011-12-12
22:34:47

Yina<3

Har varit på praktiken och jobbat i dag och det har varit nice men det skule järna få komma litte mer kunder!
Men det är nice, vi brukar sitta och spela kort och lägga passiens och jag byggde ett korthus femvåbings skulle det bli men jag kom till fjärde våningen men sen när jag la på taket ramla det :(
Men jag älskar att bygga korthus!!!
Och jag äger på det med :P

Yina hade rört till det i boxen grymt mkt i dag och det tog mega lång tid!
Iof så tog jag in några hästar emelan men det var inte så många!
Igår hade jag insläpp det glömde jag skriva igår men jag tror inte någon av er dog för det men aah jag hjälpte jenny med hennes hästar oxå och bär jag och mamma skulle ta in de tre sista så måste jag ta två och mamma en men i den hagen så blir det el i marken när tråden nudar (asså när man öppnar grinden) och det tkr såklart hästarna är obehagligt så puma sliter sig och jag har och jag bränner mig på grimskaftet!!
Asså det gör så jävla ont!
Jag kunde inte sträcka ut fingret på jätte länge kan fortfarande inte helt!
Men aah dagebs gnäll!

Jag red yina en snabbjogging eftersom hon måste varva ner lite nu innan helledigt för henne!
Och det är bra att hon får ledigt nu så hin kan lägga på sig lite för hon har börjat tunna ur.
Hon är inte värsta benranglet men revbenen syns litegran och när hon var ung så gick hon inte o hålla, då var hon ett benrangel. M
an vill ju inte att det ska komma tillbaka så nu bara lassar jag på med mat åt henne!!!
//Kajsa
(bild: från meeting bårlänge, rommetravet. 1.10)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: