kajsa

2011-12-03
01:03:29

Träning

I dag har jag inte ridit yina fick villa efter som son var så hiiimla fin i torsdags!!! Hon hoppade jättefint. Hon hoppar verkligen bra betlöst. Felicia ska antagligen med nästa vecka efter som det är sista träningen för iår sen får hon vila :) det blir skönt för henne, inte för mej...

Jag vill rida men man kaske måste ha ett brake för att man ska kunna bli bättre och orka med.
Om man aldrig tar paus får man inte längta och då vet man snart inte vad det är som är så kul! Vet inte hur ni tänker (!?) men så tänker jag iaf! Hoppas det inte bara är skit :)

Det jag ville komma till förut med Felicia var att hon kanske kan filma då sista träningen.
Det brukar vara lite extra rolig träning med lite tävlingar och så!
Förra året hade vi "halt efter hindret så fort som möjligt" och jag råförlorade! också hade vi "höjd hoppning" och där vart det delad vinst med mej och Melina tror jag, och hindret låg på 1.40-1.45 oxer! Grymt kul med min lilla 1.65 häst! Men nu tror jag inte yina skulle hoppa det :/
hon har ju blivit fegis sen tänderna och vår problem period... :( men det var ju ioförsej ett tag sen vi hoppade lite höjder på träning, det är ända sen innan problemtiden... Trist! Men vi kommer tillbaka nästa år och bättre än någonsin! Säger som Emelie i stallet sa "nästa gång, då vinner jag"
//kajsa


Kommentar:
#1: Emilie

jajemen:D rätta takter!

2011-12-08 @ 10:19:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: