kajsa

2011-12-21
22:50:52

Tankeställare

Det ligger alltid nått bakom ord. Om någon säger "jag har blivit mår inte så bra (psykiskt)" då kan man inte bara försvina o tro att den bara ljuger för att få upmärksamhet! För om man skulle ljuga om en sån sak så är man inte rikdigt psykiskt hel iaf! Och när det händer måste man finnas där! Inte bara gå och ta med sig de andra vännerna på vägen bort...!
Det gör inte saken ett dugg bättre!
(skriver inte om mej för jag är pigg som en nötstjärna och älskar livet) elr man behöver inte vara trött på livet bara för att man är psykiskt instabil!
Skrev det i allmänhet nu så här vid jul o allt när man ska tänka på sina medmäniskor o vara snäll!

Yinas sår på hasen petade jag lite på och tog bort skirpan och då började det blöda jätte mkt! Men det är iof bra för då blöder ju alla bakterier ut! Men jag satte ett aldolspritomslag på så det inte blir nå infektion elr nått!
Såret vid leden såg mkt bättre ut idag, det var tort och fint och hon var inte svullen längre!
Jag han inte skritta på henne i dag men det behövs ju inte eftersom hon inte är svulen nu så nu kanske hon kan få lite julov på rikdigt!!!
Juste jag vet inte om jag skrev det här i går?! Det är inte så intressant med ak så nödvändigt haha! Jag tvättade yinas svans! Det var så äkligt och bajsigt vatten, my goood det var helt brunt och kladigt så det behövdes värkligen!
Hon är lite mjuk i magen för jag tror hon äter massa fruset gräs i hagen!
Ich jag kom och tänka på en sak! Jag tror inte ens jag bloggade igår!
//kajsa
P.S någon dag ska jag visa er hur svårt det är att få en gullig bild på bäbisen!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: