kajsa

2011-12-15
23:16:17

Sarru ahhh ja vet!

Har precis tittat klart på "tomten är far till alla barnen" den ör så jävla grym!!!
Älskar den där filmen!!!
För er som inte har sett den ni har missat nått brutalt!
Sjukt kul xD den bästa senen ör med groggen jag kan lägga up den i morgon man fattar inte det roliga om man bara läser det!
Ett till filmtips!
Kenny begins! Den är också sjukt kul!! Lägger upp klipp på den med i morgon ;D ha och bill skarsgård är med i den :p fast jag älska den filmen innan jag fick reda på det och jag äälskar serien som gick innan!!
Nu till hästen, Yina måde primeliprima! Hon var Lite öm på såret vid hasen men jag tror inte det är någon fara.
Jag tvättade såren ordentligt och satte på ploster :) det ska nog årdna sig!
Jag har inte börjat med frihets dressyren än men tänkte börja med det i morgon :P då får ni veta hur det gått :D
Nä hörni nu ska jag ta o dejta kudden!
Woli boli!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: