kajsa

2011-12-29
17:47:22

Robban bobban och Yina fina
hallåå!
Yina vart bättre på slutt i dag med att ta ytter tygeln!
fick lite hjälp av jenny, i början när jag red så var hon väldigt jobbig i högervarvet men i vänster började hon ta ytter ganska bra i skritten och traven i gallopen fick jag hjälp av jenny och jag höl inte på så mkt där!
jag gav mig så fort det blev bra!
har ridit robban också, det foíck bra på slutet.
han var väldigt lung när jag började rida och jag blev väldigt förvånad!
han är som ett kärnvapen i vanliga fall, han är så sjukt pigg asså!
men ja han exploderade sen också och med buller och bong!
reste sig jag vet själv inte hur högt det var men det var högt sa de anndra, sen var han ju i gasen igen!
imorgon ska jag skutta Yina första gången på ett tag, jag tror att hon kommer vara sjuukt pigg och överlycklig att få komma på hinder igen!
jag kanske kan be någon att filma det var ju ett tag sen :P
jag ska även hoppa robban men jag tror inte det blir så högt men han är skitrolig o hoppa!
han har gått SM och 1.50 hoppnigar med Jenny så han har lite stuns under dojerna!
Robban och Yina är heeeelt olika hästar och båda är roliga fast på olika sätt :)
Hjärtat mitt <3
Knappen (Vagabond) och Emma!
tycker det är en lite cool bild =P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: