kajsa

2011-12-19
08:21:21

Nytt år snart!

Har inte så mkt att blogga om nu när jag inte rider och inte får hjälpa anndra att rida!
Men på jullovet så fins det ingen anledning till att jag inte skulle få hjälpa anndra...
I januari är det hopp kurs för jenny som jag tror att jag ska vara med på, det är den 7-8!
Nu har den rikdiga snön kommit!!
Den liger lite på träden men det får järna komma mer!
Och snart kanske det är så man kan åka skidor!!!
Ooo det är så nice, man får jätte bra träning och det är ju kul också! :D
Jag vill kunna göra det nu för jag har säkert tappat en massa sen jag slutade rida alla hästar, jag vill ha tillbaka det när jag får börja hjälpa andra igen!!!
Men nästa år det ska bli mitt år!!
Då ska det bara flyta på allting, på tävlingar och nästa år ska bli "genombrottsåret" det är då allt ska börja rulla på och sen ska det bara fortsätta!
Och i sommar blir det meeting sommar med!
"bröta gänget" kommer då får ni passa er där ute!!!
//Kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: