kajsa

2011-12-04
21:26:16

Mr X <3
Ett inlägg utan någon som helst bakgrundsfakta.. Jag håller på att bli fast i det där farliga igen. Kärleken. Men det återstår att se om den är lycklig eller olycklig den här gången. Är fan livrädd. Vill inte känna sådär igen. Det gjorde så ont sist. Fan va öppen jag va i bloggen nu då.. Men ibland känns allt så tungt. Hur som helst, träffade "Mr X" i fredags. Fan va det kändes bra. Och rätt. Men är så rädd att allt som hände betyder mer för mig än vad det gjorde för honom. Har typ aldrig träffat någon som jag känt mig så hel med. Ingen kille iallafall. Fuck allt det där. Typ bättre att vara forever alone.. Men det var hur mysigt som helst iallfall. Nu fick ni veta lite mer om mej, kul va? Ni kanske får den långa historian någon gång om jag är på riktigt deep-mode ;o Ha det bra alla där ute :) // Felicia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: