kajsa

2011-12-22
15:35:27

mini jul
nu har jag äntligen kommit hem!
det var väldigt roligt hemma hos felisia, haha vi satt hemma hos henne åt Daim tårta darack sider och kolla på hitta nemo xD
Men vi pratade med fanny en liten stund i tellefon närmare bestämt 39 min!!
vi hade en del att snacka igenom även fast det var typ en timme sen vi träffades senast!!!
.
Ska snart åka till stallet med M o P, någon av dom får mocka och så får jag fixa såren på snuttan!
O när vi har gjort det ska vi åka till Emma, Tharmo och Ehvile och fira lite mini jul eftersom Ehvil inte kommer fira med oss i år då han ska vara hoss sin Mamma!
och Ehvile är så duktig, han planerade hella julen när alla skulle få sin del av juletiden med hnm efter som det är ganska många!
Han är 10 år och är jätte snäll!
på nyår ska han följa med på kryssningen till helsingfors också!
Det ska bli så kul, jag älskar att åka på kryssning!
O det är så skönt för det är precis lagom tid man hinner inte börja länkta hem för mkt lixom :D
//Kajsa
bebin i en  vintrig vinter hage

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: