kajsa

2011-12-01
23:35:42

London tre veckor!!!

Har inte bloggat på ett tag för det har hämt lite grejer här hos mej! Kanske inte ska säga det men det har med fucking skolan att göra så jag var ganska sur igår... Därför bloggade jag inget igår! Jag red bara yina igår och det lär bli så här framöver ett tag om man säger så?! Men jag hoppas verkligen inte förlänge för jag kommer avlida då och jag kommer bli en dålig ryttare om jag gör det...!!! Som ni kanske märker så gillar jag att överdramatisera :P men en rolig sak jag är iaf att jag KAANSKE kanske kanke kan åka till london på praktik i tre veckor när jag fylt 18 :D men jag har ju fortfarande sjuka problem över detta med då da... Vam ska ta hand om hjärtat? Vem ska rida hjärtat? Hur ska jag ens klara mej utan henne!! I treee vekor! Jag fick fan hemlängtan första natten i london då var vi borta tre DAGAR!!! Tre veckor... Jag vet inte om jag klarar det men jag ska ju ha med mig minst Felicia! Vi har bestämt att vi ska prakticera i london tsm men det var ju innan jag visste att det var sådär lång tid!!! Jag kommer få damp och börja klätra på väggarna när jag inte kommer ha nått att göra på kvällarna! Och självklart så kommer säkert praktiken vara mitt under högsäsong för tävlingar!!! Men det skulle vara kul om jag lyckas lösa alla dessa problemen ;)
//Kajsa
P.S emma jag orkade inte lägga up filmerna i dag <3


Kommentar:
#1: Ida

Jag kan ta hand om Yina i så fall =)

2011-12-02 @ 08:10:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: