kajsa

2011-12-10
00:21:04

Lite allt möjligt

Haalååjjsan!
Bloggade inte igår men det hände lite här hemma!
Skolan ni vet som jag älskar över allt annat-.- elr inte!!!

Yina var jätte dukdig på träningen, hon dök lite innan hindren men sen rätade jag upp mej och ner med handen så slutade hon med det!
Vi hade ingen tävling :( men det var kul ändå!
Jag och hjärtat hoppade iaf högre än vi gjort på ett tag!
Hon blev ju lite höjdrädd efter den problemperioden men nu har orädda hästen kommit till bax lagom till vintervillan!!!
Vi hoppa en oxer på 1.35 och ett recke på 1.25 :p
det var riktigt kul att få hoppa lite högt igen!!

Men ja nu när det är vintervila och jag har ridförbud på att hjälpa andra så vet jag inte vad jag ska skriva!!!
Ni kan vell ge förslag;)
Jag hoppas att jag snart får börja hjälpa anndra snart igen för Jag kommer ju dö om jag inte kommer rida nästan nått utom att skritta på min lilla krabat!

Imorgon ska jag till stan med vicci Och handla lite julklappar!
Vara ute i lite mer god tid än senare år när det har varit typ dagen innan!!!
På söndag ska jag träffa pu och jag ska äta subway för första gng! Hon säger att det är så himla gott och det har öppnat i tumba så då måste man ju bara smaka!!!
Eller man kanske inte ska det för då kommer man gå där och ta slut på pengarna som ska gå till hästen!!!
//kajsa
(bild: I skolan)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: