kajsa

2011-12-14
22:38:19

Klumplisa

Idag hade yina ett elr förlåt två nya sår på backbeben... Igen...
Jag vet inte vad hon gör den där lilla klumplisan?!
Det var ett vid hovleden på hennes vita backben och det var väldigt mkt blod som hade runnit ner som jag tvätta men såret var inte så stort.
Det såg mer ut än det var också blir man ju alltid orolig och förstorar upp allt när det är så mkt blod som det faktiskt var!
Sen när jag började borsta bort leran från benen så hade hon ett på insidan av hasen på samma ben men det sate jag bara ett hästploster på det andra satte jag både hästploster och vetflex på. Ja gumman kan du iallafal vänta med busen tills de gammla såren hunnit läcka?
Vetflex det är rikdigt bra grejer det!!!
Självhäftande elastisk engångsbenlinda elr vad man ska säga svin dyr också!
Nu när hon ska ha vila ska jag öva lite frihetsdressyr på henne det är roligt att leka lite med hästen och det tycker Yina är sjukt kul!
Men helt fri ska hon nog inte vara, haha lilla rymaren! Men det kanske kan bli så efter lite övning?!? :) vi får se:)
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: