kajsa

2011-12-25
22:01:18

Jojo
har alla haft en bra julafton?
jag hade iaf en bra dock lite kaotisk men bra!
det kommer bilder på ina julklappar lite senare typ i morgon men jag kan lova att det kommer bilder för jag har fått en kamera!
den är turkos och den har gått varm kan jag säga :P
idag har jag skrittat på Yina och RIDIT Jojo!
det var första gången jag red på väldigt länge så nu vil jag bara få igång yina och rida igen!
och jag hoppas att jag får börja hjälpa andar snart igen på heltid!!!
Med heltid menar jag att jag får göra det så fort jag har tid!
rida är det bästa som fins och att rida fler hästa och hjälpa andramed sinna är gör det bara ännu bättre.
när jag satt på jojo Kände jag hur mkt jag hade saknat att jobba hästarna för skänkeln och att själv få jobba och bli trött men endå slita vidare fast man kanske inte orkar ientligen (idag var det inte så)
sen känner man sej så nöjd över hästen och sig själv och hästen är så nöjd också!
det ser man på dom!
önskar man kunde jobba med det!
att bli Beridare är en av mina drömmar!
men det är vell bara nått att drömma om...
//Kajsa
Hjärtat
Jojo (Cron Point Jojo) syster Idas häst!
han har precis varit skadad och har inte så mkt muskler stakaren!
hans sko gler bak så han trampade in tåkappan i hoven så han fick en hovböld, sen tog dom bort den men det blev inte bättre så dom åkte in och då hade den gått up i hoven och jag vet inte om den hade börjat äta på hovbenet elr om det var näramen han har stått på box i lååång tid och ett tag trode jag att han inte skulle klara sej!!!
men nu har han precis blivit igångsatt och hoppat några språng!

Kommentar:
#1: Ida

De är min lille valiumgris! haha



Han är en liten fighter, där innanför den mörka kostymen och lugna sinnet =)

2011-12-26 @ 11:21:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: