kajsa

2011-12-16
21:59:33

idrott
kenny starfighter
tomten är far till alla barnen!
(groggen)
red barbacka på yina idag det gick skit bra jag höll mej kvar och hon var nöjd!
det var faktiskt inte så svårt  att hålla sig kvar!
jag galloperade och saktade av till trav och det är det som är det jobbigaste faktiskt, det är då det är som skumpigast och man blir mest i obalans..
och Yina är jätte duktig på frihets dressyr det har jag provat nu!
litte snabb blog i dag men jag skriver mer i morgon :P
juste en sak till!
vi hade idrott idag och det var handbol det var vell inte så farligt det enda jag gjorde jag att springa förlåt gå fort och låssas att jag springer framm och till baka och akta mej för bollen MEN sen skulle vi ha juldans runt en gran...
dessutom skulle vi börja med det när det var 3 min kvar av lektionen och man kommer altid försent för att det är för snålt med tid efter idrotten...
men aah vi skulle göra det men typ ingen var med...
oh då säger den där jävla Annastasia "ni som inte är med får IG elr F".
men vaffan så får man ju förfan inte göra???
det var en helt onödig grej som ingen bryr sig om och det har inte ens nått med idrott att göra?!?!
//Kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: