kajsa

2011-12-13
22:34:15

I-landsprobleeem

Ikväll fick jag vääärsta I-lands problemet!!!
Jag skulle måla mina någlar så jag tog bort allt gammalt och målade på först vitt och sen ett genomskilligt turkosgliter nagelak men det blev jättefult så jag tog bort det och började om...
Sen börjar problemen...
Det jag målade på torkate aldrig och det blev bara segt och massa vek.
så till det hemska i denhär historien!!!
ACETONET. ÄR. SLUUUTTT!!!
My good man kan inte gå ut och se ut som jag om naglarna!!!
Jag målade dessutom på svart över det senaste för det svarta brukar aaallltid torka.
men det gjorde aldrig det...
Men sen fick jag den bra iden att började jag rulla bort allt och så vart det bara några sträck kvar och på nagelbanden (ja jag sa ju att det såg hemskt ut).
Men jag har en coregerings pena med massa aceton i så jag fick bort det värsta men såg fortfarande hemskt ut! Sen kolla jag i mitt badrumsskåp och där låg dom, mina gammla lösnagelpaket och dom räddade mårgondagen kan jag säga!!
Jag ska köpa ett sånt paket med självhäfftabde lösnaglar så man har hemma vid nödsituationer och så ska jag rensa i nagelaken!!!

Yina måde fiint så här på lucia och allt! så ska ni få en söt liten bild på sveriges sötaste lucia!
Men det är ju inte svårt för henne att bli det för hon är ju sveries sötaste unge!!!
Lilla Vilda!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: