kajsa

2011-12-10
09:11:43

godmorgon
GODMORGON OCH 14 DAGAR KVART TILL JUL!
har precis duschat och ska nu kolla när bussen till tumba går och sen när den går till stallet och tillbaka i eftermiddag!
jag har suttit och funderat lite nu och jag kom på att nu när jag inte ska rida Yina på ett tag så kan jag ju träna henne från marken med lite små saker, typ lyfta benen på komando eller elr nåt sånt liknande och lätt! hon tycker ju om godis och hon gillar att få lite upgifter!
för ett tag sedan skrev jag ju att jag skulle lära mej knoppa...
men det projektet la jag ner ganska snabt!
när jag märkte tt yina hadde för lite man så vart jag ganska uttråkad av det!
haha ja jag har inte så bra tålamod!
//kajsa
image description

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: