kajsa

2011-04-05
20:00:21

tårtiisss
Kom hem från stallet för en stund sedan kom jag hem från stallet och nu sitter jag och käkar marsipan och det är så jävla gott :)
Men den ska vara till pappas tårta :(
Har jag lagt upp bild på den tårtan jag gjorde till mamma ???
den var skiiiit god med :)
jag red Yina jätte trött och svettig i dag men hon var så himla duktig :)
I början vet jag inte riktigt vad hon höll på med, helt plötsligt stälde hon sig eller gjorde kaninhopp xD
Hon är lite tokig :)
Men hon var super fin när jag jobbat igenom hennes surhet.
När jag hadde jobbat henne klart så galopperade jag henne i stora galoppsprång i en kvart och sen var hon trött :) Men hon återhämtar sig så fort så när jag skrittat av va hon pigg och glad igen :)

Kommentar:
#1: Frida.V

sv: Haha det är bara halva man ser på bilden ;) Tänk dig att 12 hästar får plats, så litet är det ändå inte ;)

2011-04-05 @ 21:09:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: