kajsa

2011-04-20
16:44:32

Poppan och hjärtat Yina
Kom hem från stallet för en stund sedan och nu sitter jag här och lyssnar på musik :)
Förutom har inte hänt någonting i dag utom att jag vaknade åkte till stallet och så vidare ;P det har varit en ordinarie dag ...
Men Yina var super fin när jag red men hon är fortfarande sur på att jag ställer mer och mer krav på henne...
Det kändes lite konstig i början för hon var så himla låg i formen och hade nog inte med backbenen, men det ordnade sig efter en stund...
Och på lördag är det tävling, känns riktigt bra :D
Och jag kanske inte har berättat om ett jag ska ta hand om världens sötaste Poppan i (2) veckor det är inte 2 hela veckor för Mickis har en med ryttare som ska ta hand om Poppan med men 9 dagar iaf.
Och det ska bli så himla kul, ska träna henne två torsdagar men jag måste ha hjälp för jag kan inte göra iordnig båda samtidigt ;o
men jag tror jag ska åka med mamma och pappa och spela golf snart.
men nu ska jag ta och ta kort på det jag köpt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: