kajsa

2011-04-26
18:28:33

ny blogg
Hallåå, nyss hemkommen från stallet och min underbara älskling...
I bilden i skolan ska vi göra en film om ett hållbart samhälle och när jag vicci och frida satt och tänkte på hur vi skulle göra detta så började vi komma på en massa knäppa idéer om an massa knäppa saker hur filmen skulle vara.
Och när vi satt och tänkte på detta så kom vi på den bililanta iden om att vi ska göra en video blogg tillsammans som vi bara lägger upp en massa filmer och sådant roligt.
Den bloggen heter allstarproductions.blogg.se men den är inte iordnig än det kommer ta några dagar innan v har fått den på fötter eller vad man säger
men jag kommer självklart inte sluta med den här bloggen...
jag vet den är bakolengs men det orkar jag inte fixa nu ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: