kajsa

2011-04-03
11:40:47

mina stövlar
I går hade jag inte riktigt någon blogg lust  fast inte nu heller ientligen men jag har intget annat att göra ;)
Ja jag var ju på tävling i går och det gick skit bra, första klassen så var jag felfri fram till sista hindret i om hoppningen, Mitt i svängen till sista hindret  så halkar hon och då var jag helt plötsligt sist .
Sånt suger så hårt asså.
Och i andra klassen var hon loj och tog inget på alvar så jag fick 16 fel -.-
Och i fredags kom mina kära tretorn stövlar tbx...
Men det var inte min gamla,  jag fick ett par helt nya :D
Och jag har redan ridit i dem 2 gr. Men jag ska bara ha dem på tävling och tränning nu för annars går dem nog sönder ^.-
På de nya stövlarna är det svarta knappar;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: