kajsa

2011-04-13
21:20:01

London
Jaa som ni kanske vet så ska jag åka till London i morgon morgon, och det ska bli väldigt kul...
Och jag vet inte om jag kommer orka att blogga innan vi åker för att vi ska åka vid sju på morgonen.
Och medan vi är borta ska pappa lägga ett klinkers i hallen man mamma för hemska minnen om hon skulle vara Hemma och pappa är så glad att han redan har börjat x)
Ja god natt och hej då på några dagar om jag inte orkar skriva nått i morgon ;P
Och jag kommer sakna min yina så himla mkt...
Men det är tur att det bara är några dagar om det var en vecka så skulle det nog inte gåå :P
sollentuna 2011
aspvik 2010

Kommentar:
#1: Evelina

Ååh vad härligt att åka till London! Jag ska dit direkt innan studenten :D

2011-04-14 @ 12:59:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: