kajsa

2011-04-22
14:46:13

hunden hermes
har suttit ute i solen nu i 3 timmar så man hoppas ju att man har fått någon färg men den är väll obefintlig i sona  fall så nej det har man nog inte ...
men nu när jag jämför med fram och back sida av kroppen ser jag att huden har ändrat färg från krit vit till ljus vit iaf, man får vara glad åt det lilla ;)
men det har varit jävligt skönt iaf.
i morgon är det tävling och mamma och pappa har åkt till Åmål så Hermes ska få följa med till stallet i dag och till tävling i morgon och så ska han få sova hos kylskåpsrännsarna... jag tror inte att han kommer lida :)
få träffa massa människor och käka mat som vi "tappar"...
hermes
ja vad ska jag göra i stallet då??? jag ska mocka och det där vanliga man gör men jag ska bada min lilla lortsork också.
det ska bli så skönt, hon är riktigt skitig nu asså...
ja nu hade jag inte så mkt mer att säga ses sen ;P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: