kajsa

2011-04-29
17:10:57

älsklingen är bäst
Aja tränade i går så det var därför jag inte bloggade men nu har jag tid :)
det gick så himlaa bra och Yina var super duktig,jag kunde vara så himla lätt i handen och hon var så himala lätt och fin och hon hoppade jätte bra.
Ooch hon var så jäkla tagad och pigg men hon var lite sur för min inner skänkel i början men när jag sa till henne att hon inne fick det så var hon supper bäst igen :D
Men nu är det tyvärr lång tid tills nästa tävling.
helt annat
Något jag hatar när folk säger att man ska göra något och man har planerat det ett tag och sen hoppar av i sista stund.
Det gör men så jävla irriterad...
Spec när det tar hundra år innan det fins en till helledig helg  nästa gång -.-

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: