kajsa

2011-04-07
21:39:39

allergi och skit
jag har verkligen inte haft tid att blogga fröen nu när jag kom hem från stallet i går vid halv 8 så var jag tvungen och backa en tårta för pappa fyller år i deg :)
men jag har precis kommit hem från träningen och det gick ganska bra faktiskt, känns väldigt bra inför tävlingen på söndag :)
och jag har typ blivit allergisk mot min foundation  jag har fått röda utslag under ögonen och på hackan och det ena på ögat gör faktiskt lite ont nu :(
men nu har jag fått låna mammas och den är lika bra fast den kostar ty 300 mer :O
men ja det får man väll ta :(
nääe nu kan jag inte sitta här jag måste sova för jag ska upp tiiidigt i morgon och göra NP Eng -.-
lägger upp bild på tårtan en annan dag ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: