kajsa

2010-05-25
17:57:01

nya sporrar
hej nu var det ett tag sen i gän :( men jag har fått barnbidrag i dag och jag tävlade i hälgen och på lördagen gick det inte jätte bra men i söndags gick det inte alls jag va på träningstävling och skulle hoppa 1.10-1.20 i en och 1.10 stana hon på 1-2-2-3 och 5 kom jag inte ens över hon stanade säkert 20 gngr på den dom la ner den till ett 20 cm kryss men nej hon ville inte !!! så jag gick ut och började rida fram igen (jag grät krokkodiltrårar) sen fich jag hoppa om 1.10 en och hon stanna på 5 an i gen och igen och igen tillslut blev jag så arg på henne så jag parra hakka in sporrarna och och barra pressa fram henne så till slut hoppa hon runt!! sen stanna vi kvar och hoppade bannan om och om i gen och och till slut fick jag runt henne på hindren från 1 m till 1.20 :D så nu har jag köpt ett par rejäla spårrar :D det kommer bild sen tror jag ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: