kajsa

2010-03-09
21:51:40

en liten text om hur mkt skolan sugggeeeeeerrrr !!!
heeeeejjjj :)


och ja vad har jag mer gjort jag har ridit och juste jag hadde ph i dag xD jag frida matilda sara och ewa var kvar xD hahaxD vi gjorde loppor hoppare och lekte bro,bro och breja xD
och vi fick ett grupparbete som ska ara inne på mondag men det ska va klart på fre x( och på fredag har vi ett no prov och jag måste redovisa matte hitta och läsa en engelsk bok och jag måste göra klart svenskan jag förstår allvarligt inte hur jag ska hinna :O och nu har dom deklat på no och so som om vi inte har mkt redan x( hatta kunskapsskolan -.-  om man vill gå ut med bra betyg avråder jag er anndra att börja i kunskapsskolan... av 20 lärare är det 3-4 som är bra och av ung 200-300 elever så är det kanske 50-60 som jobbar oavbrutet och jag är inte en av dom kan jag säga men jag har G i alla ämnen utom tyska där är det *** mendet tänker jag slutta med och tänker sattsa på eng ist det har men mer nytta av ;)och det är 100 gonger roligare ;) och man kommer bli deprimerad av allt man har att göra och jobba hemma det är typ änu mer deprimerande so no thanks...

men på fredag händer det rolligare grejer då ska jag frida och vicci hem till metilda och ha "tjej kväll" och kolla på new moon =D=D=D jag är så lycklig ^^D och sen kanske vi ska åcka till heron och äta för det är så gott på panda expres :D men det är bara kanske :) ja godnatt nu ska jag sova i min säng x)

godnatt <33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: