kajsa

2010-03-18
19:32:16

killer dog
i dag gick jag upp halv 7 fast jag va ledig men men jag skulle till stallet och hjälpa till:) och sen skulle vi gå in och äta så var barbro dör deras terjer (hon är skitsofren och lite dum i huvet) och hn biter folk hon inte känner men mej känner hon och jag brukar gossa och klappa henne litte och hon har inte några problem medmej :) och så vart hon jätte glad när jag kom och sen när vi kom satt hubert, deras andra hund. dår och så tänkte jag gå och hälsa på honom  och då blev han sur på mej och började skälla så här voffvoff och sen går jag därifrån do kommer barbro och bitter mej i benet :O så jag har blivit hundbiten i dag fast det kändes knappt... och sen blev jenny,medde och emma jättearga på henne och då skämdes hon ... och innan det hade jag suttit och klappat henne och hon va nöjd då. jag tror att när hubert börja skälla så trodde hon att jag va någon nannan ...

Kommentar:
#1: vicci

ajjj!!!:(

2010-03-20 @ 12:13:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: