kajsa

2010-03-03
16:53:15

tjur kärring

Emma tog några bilder på mej och bebin i dag efter vårt rid pass:) det gick ganska bra hon va mjuk lätt i handen och kändes bra flytade sej lätt för skenkeln :) och vi va i stallet så tidigt i dag så vi slapp tjur kärringen :D vet ni vad hon sa till mej i söndags jag tror att jag har glömt att berätta det :O jag kommer upp efter att har riddit och så står Tilly på gången så ropar jag och säger att hon får flyta på Tilly a så kommer hon och så vänder hon sej mot mej och ger värsta bliken och säger "a tilly är det den värsta i stallet som kommer nu" man ba jag trode  att hon redan stog här framför mej xD och hon är vuxen minst 50 år -.- och nu ska hon ta bort sin häst så nu slipper vi henne tills hon har hittat en ny... jag förstår inte hur määniskan tänker x/ man skulle kuna skriva en hel bok om henne -.-

Kommentar:
#1: vicci

Men shit omg!!!:O Hon är värkligen en bitch!!!:O

2010-03-03 @ 23:07:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: