kajsa

2010-03-06
16:53:47

tävling
hej alla söta :)

nu har jag precis kommit hem från en LÅÅÅÅÅÅNNNG dag. i första klassen 1.05 gick det inte så bra... hon va seg tulig och gick i mot skenkeln och jag fick mer än 20 fel... inebör uteslutning men jag red runt hela banan ;) i andra klassen 1.10 gick det superbra :D bästa 1.10 på länge jag fick låna ett par sporrar av jenny som har rullar som ligger ner :D och jag red henne halla tiden men fick doch ett stopp och en rivning för att det blev son fart efter 5 och det va en ganska konstig sväng till 6 an och då han jag inte ricktigt med och då vart det stop och rivningen komm på 6 an också:) men jag va jätte nöjd efter båda ^^ resultaten tror jag inte har kommit ut en ;)

jannys hästar va jätte ducktiga fornarina gick en meter och en och 1.10 och hon deb 1.10 och hon hoppar så himla fint hon är bara 5 elr 6 år :D hennes andra häst knappen kom 2 a i 1.10 tror att det va den klassen och i den andra fick hon 2  stop och med ingers häst va hon felfri i första klassen och i andra klassen tror jag hon fic 2 nerslagg... och framhoppningen till jennys sista klass var det en tjej som ramla av och typ gjorde illa armen så hon fick åka ambulans:(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: