kajsa

2010-03-11
21:16:16

min underbara täning <33 =)
hejsan hejsan :)

har nästan precis kommit hem från träningen. det gick jätte bra jag hoppade en bana på 1.20 :) och det var en riktig tävlingsbanna  :D  jag vart jätte nöjd och hästen va jätteduktig :D innan träningen tänkte jag så här att jag skulle sätta på mej alla grjorna innan jag började göra iordning yina så dom andra inte skulle behöva vänta på mej och att jag inte skulle behöva sterssa men det lyckades inte. jag är en son mäniska som alltid blirförsenad hur men än gör xD det är inte bra asså :(

skolan...
i måron ska vårt grupparbete vara klart och vi har precis börjat skriva på tidslinjepappret och det är typ 12 fråger och vi har skrivit 2-3 vi moste värkligen jobba arslet av oss i måron x( om det inte är klart io morgon får man ig och det vill jag iiiiinte ha... och provet är flyttat till onsdag nästa vecka =D då hinner jag plugga:) och på ti nästa vecka ska vi åka och lysna på någon son bodde i ett sont här koncentratjonslägger (stavning?) och överlevde:P coolt va :O =D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: