kajsa

2010-03-30
21:58:30

jag är rädd trots att jag är bered. mitt testamenta...
jag har fått sånt jävla nageltrong>.< så vi måste åka in med det i morgon och det kommer säkert göra så himla oooonnntttt X( jag kommer dööööö... tänk om jag moste aputera tån:O okej det behövs nog inte men det gör jävligt ont . och den är helt varm >.< varför VARFÖÖÖÖR ... deta är hemskt...också har jag ont i halsen:'(
okej slut på gnäll nu berettar jag om dagen istället...

den här dagen har varit såååå himla lång asså den tog lixom aldrig slut och den har fortfarande inte tagit slut :O nej jag skämta m,en den här skoldagen tog jätte lång tid typ assa jobbigt jag vill att man bara kommer till skollan sen är den slut och så får man MVG i allt iaf :Ddet skulle vara mkt bättre :D
men i stallet går det föör fort där ska man vara lääänge men det går ju så himla fort. men det gick bra att rida iaf Annbrit i stallet , hon bar "gud vad fin form hon har, hon måste ha ändrat sej och ett par vitta lindor på det där så skulle hon va en riktigt finn dresyr häst" :) fast hon har ändrat sej hon har inte son nersjunken nacke längre hon har faktiskt tväst om hon har uppåt nack :D hon kanske kommer få värsta hingstnacken :D inte för att det skulle passa till hennes smäkra krop men XD

Kommentar:
#1: vicci

Amputera? Du är tokig!



Kunde inte svara på ditt mess, aah, idag fick hon galoppera iväg till Trappalnda!!</3

2010-03-31 @ 20:08:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: