kajsa

2010-03-17
22:24:09

gretta grisknorr
hej hej och god natt :)

i dag i skolan så hade vi ju prov :) och geta var där  och hon gör seriöst allt för att störa-.- hon drog ett bord äfter sej och körde det fram och till baka så att det skulle låta så mkt som möjligt. och satte på hög musik i sina hörlurar så det lät ver exakt hella salen -.- jag prata med en lärare förra veckan och då va greta där också och skulle typ redovisa något steg och hon va så där ointreserad högljud och aah ni vet ... och när hon gick sa jag typ uch... och lärraren bredvid mej ba jaa,a hon är himla jobbig och vicci jag hatar hnne -.- läraren. jag jag moste stå ut med henne både på morgonsamlingar och återsammlingarna ... haha fatta du är intte något och kommer alldrig bli något du kommer alltid varra en litten litten grisfjolla

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: