kajsa

2010-03-08
21:21:41

elin is a god rider =D
hejsan :)

i går...
i går provred elin passi till medryttare. hoppas att hon vill bli medryttare på henne det skulle va så himmla kul för då stör vi i samma stall  =D och då har jag någon att rida ut med och sen kommer vi bo i samma koridor =D och då har jag nån att åka buss med =D
hon rider passi jätte bra och hon kunde få tävla och träna litte om hon ville det :D och cammila ,hon som ägger passi, och hennes andra medryttare tycker elin rider jätte bra det tkr jag med:) hon rider mjukt och följsamt hennes syster rider också jätte bra :) i hoppas hon ska provrida i gen på onsdag :) då ska jag filmaaaaa :)

i dag...
i dag gick det jätte bra när jag red hon var mjuk och gulig men när jag skulle flytta henne så ville hon inte det så då tog jag ett kort spö och då vart hon heltplötsligt jätte pigg och springig så jag fick släppa det tillslut... och så ramla det massa snö från tacket och det lät jätte högt och hon brukar inte reagera jätte mkt men i dag så sprang hon i väg jätte snabt xD det va lite roligt och sen tvärstanade hon och bara stog och kollade xD ja nu ska jag goå och dusha (vet inte hur det stavas ;) ) jg tror inte det händer så mkt mer justnu i mit liv den här dagen ;9 men om det gör det låvar jag att blogga ;P hej då och god natt <33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: