kajsa

2010-06-11
18:20:22

sommarlov =D <33
jippi jag har sommar lov nu haha och i sommar ska jag försöka blogga mer ;) jag hadde en jätte fin kläning som min mamma har sytt :D
jag älskar den där asså :) 50 talet me licke =D men nu är jag ljus mörk blond eller ljusljus brun :) för jag har klipt mej och färjat håret :D
fiint va :D ja vad har jeg mer gjort ??? jag viet inte ricktigt... tävlat =D fast det har inte gått så himla bra :( men det är bara en litten dipp och vi är nog på väg ur den nu käns det som :D och i sommar ska jag tävla och masa sona roliga saker :D i hälgen tex ska jag va funktjonär på runsten (runstenshoppet) jag ska sitta i domartornet =D och nästa vecka ska jag emma jenny madde melina och melinas mamma på meting i gagnef :D det ska bli såååå himla kul :D ja det ja nog det :) hör av mej sennare :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: