kajsa

2010-06-13
18:20:28

hemma
haha nu har jag kommit hem från tävlingarna. jag satt i dommar tormet typ dom tre första klasserna och tog tid och det va så tråkigt så det va ju inte sant asså. men sen äfter första pausen gick jag och melle till banan ist och det va ganska roligt :P

det va en kille elr gubbe som ramlade av precis innan startlinjen så han va uppe på hästen snabbare än han var av typ och sen gjorde han en liten volt och kom till om hoppnig felfritt :D och när jag satt i dommar tornaet kom kom en hingst lös som sprang och fjantade sej bland stona. och det va en jävla surkäring till ban chef asså -.- hon bara skälde va otrevlig och ful va hon också... det blir tyvär inga bilder för jag tog inte med kameran :( det borde jag ha gjort...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: