kajsa

2010-07-11
17:49:15

badat med vicpic :)
Jag  har varit och badat med vicci i dag och det var väldigt roligt :) vi har haft med oss hundar och masa leksaker till dom som vi kastade :)
När vi kom hem tänkte jag kolla när bussen gick till rosenhill elr till stallet, så jag kunde pussa och krama Yina. ( Emma skulle mocka och göra allt, och yina får vila för hon va trött och seg i går, så hon behöver nog några slappdagar.)
Men när jag kolla om det gick någon buss då gick det ingen :( så nu känner jag mej som en sä dålig häst ägare som inte pussar och kramar och pussar på sin häst och ser att hon mår bra varja uch men vad ska man göra :( men det är turatt emma fins för hon pussar och kramar henne från mej och ser till att hon mår bra :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: