kajsa

2010-07-04
20:04:51

bada,bada,bada?
i dag har jag jenny madde emma ida leffe johan och tharmo varit och badat på deras privata strand :) det har varit jäte skönt. vi har cvarit dåe heeelllaaa dan :) och när vi kom hem hade jag insläpp och vi bestämde att vi skulle spela bränboll i stallet på lördag :D det ska bli sååroligt :D haha fast vi har inte bestämt någon tid ^^P men men det är en vecka kvar :)

yina

näe vi hadde tagit in  alla hästar stälde jag och emma oss och klappade på yina och jag började klia henne i mankammen och sen börja hon lukta på mit ben och klänningen xD och sen här man nihiii och hon tycker typ att mitt ben luktar gott så hon börjar slika och nihii hii hini hiihii och jag o emma ba HAHAHAHA du är så sööt yina =D men det borde värkligen betyda att hon gillar mej :D

(en ny hem sida med jöte mkt fina grejer smink.nufina grejer jag lovar ;))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: