kajsa

2010-02-21
18:41:16

tävling
det här har inte varit den bästa dagen precis... den här jävla snön och kylan har sugger det här med den globala uppvärmningen tror jag inte ett jävla skit på. det är ju en ny istid på G juhh-.-' när vi skulle åka hade ingen plogat när han väl komm och plogade så fick vi onte utt trejlern och när vi hade fått ut den hade hjulet låst sej och när det hade släpt fick vi inte igen backluckan när vi fick igen den och kom fram tikll tävlingen hade vi rå brotom. jag hade 6 före mej och jag han precis gå banan och när jag kommer in på banan gör jag världens största dunder tabbe som jag alldrig i helle mitt liv kommer göra om jag starta innan starsignal-.- och det vär den klassen som det kändes så JÄVLA bra på och sen ba neeeeeeej och då va jag arg kan jag säga!!! jag ville bara sätta mej någon stans och grina. och jag skulle vara med i 110 då var dom tvungen att vänta in tiden så vi fick skritta omkring däer på plan i nästan 2 timmar snacka om att jag fröööös. i 110 vägra jag ut mej på sista hindret men det kände jag på farm hoppningen att det inte skulle gå så himla bra annars var det bra runda. när vi skulle hem var yina övertänd och kunde inte stå stilla. när hon skulle in i transpårten halcka hon på backluckan och då ville hon inte gå på den i gen när hon väl hade gått in hade luckan fryt -.- och decket hade låst sej och vi fick köra fram och till backa fram och till backa... yina blev väll åksjuk stakarn xD ja sen hände det nog inte så mycke mer :)

Kommentar:
#1: Vicci

shit.. :S

2010-02-21 @ 19:48:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: