kajsa

2010-02-18
16:00:41

dogge
i da va dogge i vår skola och vi skule skriva en rapplåt xD
jag och vicci skrev en tillsamans xD (helt oseriöst)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vicci´s och min låt xD
jag hatar mitt liv
jag måste hitta ett tidsfördriv
när ska dette ta slut
jag måste hitte vägen utt
kan skriket inom mej bara sluta låta
jag vill bara sluta gråta
jag vill bara ta mitt liv
men jag har ingen kniv
det är lycka jag jagar
jag börjar ränkla dagar
jag känner lycka när handleden särgas röd
kan ingen hjälpa mej
jag är i nöd 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag tkr det låter mer som en deprimerande dickt xD när vi skulle läsa upp det fick jag värdens skratt attack och det gick inte och sluta så det gick värkligen inte XDXDXD så vicci fick läsa allt själv jag läste bara några ord xD och sen äfter ba dogge " ja äfter som hon skrattade bort hella låten så kan ni få göra i gen sen om ni vill " xDxD x'D

Kommentar:
#1: emma

man får ju hoppas att det inte är från hjärtat ni skriver för då är det psykakuten nästa som gäller för dig

2010-02-18 @ 23:51:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: