kajsa

2010-12-19
20:48:34

heeeejj =D
ganska dålig bild men det fans ingen bättre :)
idag har jag haft ganska fult upp :) jag gick upp 10 och åkte till stallet 11 och då mockade jag och gjorde allt :) sen skrittade jag ut BARBACKA :D hon var jättepigg efter att ha vilat i nästan 1 1/2 vecka tror jag men hon är ju så himla snäll så hon skulle aldrig göra nått elakt :P
sen när jag kom hem så städade jag mina rum det blev väldigt fint i dom :P
sen satte jag igång med det viktigaste på dagen som jag hade sett fram emot baka ett söderby sjukhus i pepparkaka :) det är jättelikt :)
det är i det här huset jag bor och det är suupperr fina lägenheter :) jag läste några gamla inlägg från när vi flyttade och då skrev jag att jag skulle lägga upp bilder men jag tror inte att jag gjorde det så jag lovar att göra det i morgon ;)

Kommentar:
#1: vicci :D

SV; Haha, det är jag inte alls! jag visste faktiskt att han kunde vara så duktig!;D haha, jag pratade med hnm ;)<3



Fint pepparkaks hus!

2010-12-19 @ 21:21:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: