kajsa

2010-12-22
14:54:50

tjoollahoopp
hejsan snart ska jag åka till stallet :) just nu sitter ja och lyssnar på NRJ :) jag vaknade 20 över 9 av vicpic.blogg.se klocka hon sov över hos mej i dag/natt...
vi va ganska flummigai går och jag sover med öppet förnster på nätterna. och vicci låg i sängen bredvid mej och från ingen stans säger hon
"KAJSA DET ÄR SÅ KALT HÄR INTE SÅ DET KOMMER RÖK UR MUNEN"
och sen stängde hon fönstret och då blev de jätte varmt där inne men hon låg med mössa och byxor på sej och jag fattar inte hur hon klarar av det ???
och i går köpte jag en son till Yina och hon blev överlycklig när hon såg den xD hon är ba för gullig ^^

Kommentar:
#1: vicci

HAHA, kajsa, det är inte rök som kmr ut ur munnen när det är kallt, det är ånga!x''d<3

2010-12-23 @ 14:30:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: